eBA İş Akış Uygulaması

eBA İş Akış Uygulaması, iş süreçlerinin standardizasyonu ve otomasyonunu sağlayarak süreçlerin performansını iyileştirir. Süreç maliyetlerini düşürerek kurumsal kaynakların etkin kullanımına katkıda bulunur.

eBA işleri farklı noktalar arasında elektronik olarak dolaştırarak, işletmelerin iş yapma biçimini önemli ölçüde iyileştirir.

eBA esnek ve etkili tasarım araçları ile değişik süreçlerin kolaylıkla ve kısa sürede elektronik ortama taşınmasını sağlar.

Kolay kullanılabilir web arabirimi ve e-posta sistemi entegrasyonu ile kullanıcılar zorlanmadan eBA’ ya kolayca uyum sağlar. Kullanıcılar herhangi bir ek kurulum yapmadan internet explorer aracılığı ile sisteme erişebilirler.

eBA ile kritik süreçler kontrol altına alınır. Zamansal kritik süreçlerin takibi sistem tarafından otomatik yapılır ve gerekli aksiyonlar hemen alınır.

eBA mevcut operasyonel sistemler ile kolay entegre edilebilir. eBA özelleştirilebilir katmanları ile mevcut altyapıya kolayca uyum sağlar.

eBA ile lojistik, üretim, finans, planlama ve idari alanlardaki bir çok iş süreci kolaylıkla elektronik ortama taşınır ve yönetilir.

eBA esnek ve ölçeklenebilir yapısı ile WfMC (The Workflow Management Coalition) standartlarına uygun olarak geliştirilmiş güçlü bir iş akışı uygulamasıdır.